Tři výjimečné sportovní osudy, které spojuje zkušenost nečekaného přerušení úspěšně rozjeté kariéry. To pro nás byla jedinečná příležitost ke spojení s klientem Mercedes-Benz. Pro cyklus Bez frází internetové televize MALL.TV jsme připravili třídílnou minisérii s podtitulem Síla má mnoho podob. Klienta jsme prostřednictvím vozu Mercedes-Benz GLE prezentovali přirozeným spojením s vyprávěnými příběhy. Celou minisérii najdete zde.
Ve spojení s oblíbenou mladou zpěvačkou Monikou Bagárovou v roli ambasadorky a vybranými módními a lifestylovými blogerkami vznikla kampaň k podpoře produktu Bellinda Sneakerstyle. Pozitivní reakce followerů i zvýšená poptávka přes e-shop potvrdili úspěch zásahu mladé cílové skupiny, která tráví volný čas na sociálních sítích a také s hudbou, což byl hlavní cíl kampaně.
Propojení s divácky oblíbeným pořadem Prostřeno umožnilo využít formu speciální animované obsahové injektáže pro klienta Modrá pyramida v části, která se věnuje bydlení - tzv. šmejdění.
Známý automobilový expert Josef Vrtal a Direct pojišťovna spojily síly při dobrodružné výpravě pořadu Autosalon Fotr na tripu. Podpora značky klienta je zde v mnoha podobách, která kromě polepu auta, bannerů či brandingu na oficiálních stránkách pořadu zahrnuje i speciální videotipy – rady na cestu využívané pro sociální sítě či rádiovou kampaň nebo HbbTV aplikaci. Fotra na tripu můžete sledovat zde.
Spolupráce s hudebníkem Denisem Bennettem přinesla natočení videoklipu Earth - Elixíry, který má dosud více než 2 miliony shlédnutí. Komunikaci jsme podpořili spoluprací s TV Óčko i soutěží pod víčky, pro kterou jsme oslovili také influencery jako Dominik Port, Iamrosie, Kate Rezková.
Se správou Facebooku a Instagramu jsme přešli na koncept přinášející autentičnost v podobě vizuálů s lidmi v různých situacích. Pro hlavní komunikaci na Instagramu zaměřenou na design, život i různé situace, i pro doplňkovou brandovou komunikaci na Facebooku, realizujeme vlastní focení i produkci. Změnou na IG profilu se podařilo 10ti násobně zvýšit engagement.
Kde jinde hledat nejnovější trailery než na Facebooku a Instagramu Vertical Entertainment. Plánujeme a ve spolupráci s klientem vytváříme kampaně pro novinky, které zároveň optimalizujeme a cílíme na publikum s cílem nejvyššího relevantního zásahu.
Širokou nabídku sortimentu Marks & Spencer food prezentujeme v konceptu #tvojefoodstory prostřednictvím sedmi mikroinfluencerů, z nichž každý má svoje chutě, životní styl, svou food story i zaměření. Sledujeme tak novopečené mámy, cestovatele, odborníky na výživu či lifestyle i fashion influencery a blogery, díky kterým jsou příspěvky, stejně tak výběr produktů rozmanité.
Letní aktivace promující ohýbací notebooky HP. 4 youtubery jsme vyslali do 4 evrospkých destinací, v každé plnili úkol s notebookem, který jim zadali jejich fanoušci. Celkem natočili 16 videí, které zhlédlo 2,2 milionu lidí.
G2 je studentské konto Komerční banky. Společně s TV Óčko jsme pro ně vytvořili celoroční projekt, hledající nadějné mladé kapely, který bude pokračovat i v následujících letech.
Karolína Kamberská je zajímavá osobnost. Kromě toho, že je muzikantkou a food kritičkou, sama ráda a dobře vaří. A proto jsme se rozhodli vytvořit TV pořad, ve kterém diváky seznámí se svými rodinnými recepty.
Crossmediální projekt, který měl za úkol promovat 100% pokrytí D1 signálem Vodafone. Vytvořili jsme speciální reality show, jejíž obsah se pravidelně objevoval ve zpravodajském bloku TV Prima. FLEMA Media Awards 2015, GRAND PRIX.
Když se spojí ŠKODA KODIAQ a Prima Cool, vznikne COOLIAQ. Cool aktivace pro fanoušky Prima Cool, kteří rádi svou oblíbenou bednu vypnou a vypadnou do přírody. Speciální TV projekt na míru, ve kterém jsme si pohráli se staničním označením Prima COOL (na 2 dny se proměňovalo v COOLIAQ), vytvořili jsme speciální TV upoutávky a cobrandovaný sponzoring. A samozřejmě nesměla chybět webovka www.cooliaq.cz
Jägermeister to je prostě divočina. A taky nejlíp chutná ledově namražený. A navíc má rád fesťáky. A fesťáky má ráda hromada lidí. A ti zas mají rádi divočinu a ledově namraženého Jägera. A proto vznikl Jäger Fest Meister… Exkluzivní série hodnotící kvalitu letních fesťáků v Česku, kterou úspěšně vysílalo Óčko celé léto 2013.
Co baví mladé? Hudba, youtubeři a gaming! A tak jsme Vodafone propojili s eventem Prima TV – Youfest.
Již několikátým rokem vytváříme pro Komerční banku sérii krátkých televizních dokumentů o úspěšných českých podnicích a ponikatelích.
G2 jsme propojili s unikátním projektem Stream.cz. V 6 dílné sérii Adama Sedláka o dvou mladých lidech, kteří prožívají vztah na dálku a spojuje jen moderní komunikační technika. Série vygenerovala přes 1,680 milion zhlédnutí a G konto se v ní objevovalo formou umístění produktu, sponzoringem a display reklamou.
Bohemia Sekt sponzorovala romantické filmy na Prima Love. Abychom sponzoring dotáhli k dokonalosti, společně s TV Prima jsme vytvořili speciální romantickou upoutávku, do jejích grafiky i obsahu jsme "namíchali bublinky".
Sportisimo je tradičním partnerem maratonských běhů v ČR. Proto se stali partnerem námi produkovaného pořadu Parta Maraton. Prima Zlatá pecka 2016, 1. místo.
Základním úkolem bylo zvýšení brand awareness u cílové skupiny všichni 15–25. Jasnou volbou byl talentový formát televize Prima. Podařilo se nám pro produkt nadchnout členy poroty, kteří pak TIGER dostávali přirozeně do děje a nenechali ho jen stát na stolku, jak je obvyklé. Aby se TIGEREM mohli bavit i stovky účinkujících, připravili jsme pro ně v zákulisí TIGER ZONE – chillout místo, kde si mohli sednout, dát si energetický drink a připravit se na výkon na pódiu. Metro Zlatá pecka 2013, 1. místo
Je možné, aby se v pořadu, kde se pije jenom voda pila i whiskey? Je! Když se toho chopíme my! Jsme rádi, že tato exekuce byla oceněna Zlatou peckou za product placement.
Dobré jídlo a pití patří k sobě. A tak umístění Becherovky do pořadu Zdeňka Pohlreicha byla jasná volba.
Billa se dlouhodobě spojuje s kvalitními TV pořady o vaření. Stala se tak i hlavním partnerem pořadu Karolína, domácí kuchařka na Prima TV.
Kompletní správa sociálních médií. Meziroční nárůst impresí 361 % a počet reakcí od fanoušků o 300 % a to bez navýšení rozpočtu, jen díky kvalitnímu obsahu. Pro klienta také monitorujeme diskuze na on-line prostředí a připravujeme řešení potenciálních krizových komunikací.
Rozjezd FB profilu Panzani v ČR. Během necelého roku jsme získali téměř 12 tis fans a zaznamenali 69tis interakcí! Zároveň jsme vytvořili nový web.
Úspěšný pořad, který už po několikátou sezonu vytváříme se Zdeňkem Pohlreichem. Pořad vysílá Prima TV vždy na jaře a na podzim v neděli v podvečer.
Grilovací speciál Zdeňka Pohlreicha. Vysílá Prima TV vždy před létem, každou neděli v podvečer.
Běh je čím dál populárnější sportovní disciplínou a proto jsme vytvořili unikátní doku reality sérii pro ČT 2. Partnery se stali Sportisimo, VW a Birell. V tuto chvíli chystáme již druhou sérii.
Ferdinand Leffler je nejoceňovanější český zahradní architekt úspěšný i v zahraničí. A tak v našem společném pořadu, vysílaném na ČT1 a ČT2, bude proměňovat české zahrady, zahrádky a balkony asi tak, jako před lety Zdeněk Pohlreich měnil českou kuchyni.
Spojení chipsů Chio Exxtra Deep s Prima COOL v podobě co-brandovaného sponzorského vzkazu.
Série krátkých pořadů s reportážemi z McDonald’s Cupu, největšího fotbalového turnaje základních škol v ČR. Sérii vysílala stanice ČT sport v roce 2016.