Mercedes-Benz & Bez frází Speciální TV a online projekty

Více informací

Tři výjimečné sportovní osudy, které spojuje zkušenost nečekaného přerušení úspěšně rozjeté kariéry. To pro nás byla jedinečná příležitost ke spojení s klientem Mercedes-Benz. Pro cyklus Bez frází internetové televize MALL.TV jsme připravili třídílnou minisérii s podtitulem Síla má mnoho podob. Klienta jsme prostřednictvím vozu Mercedes-Benz GLE prezentovali přirozeným spojením s vyprávěnými příběhy. Celou minisérii najdete zde.

0 Mercedes-Benz & Bez frází

MERCEDES-BENZ Speciální TV a online projekty

MERCEDES-BENZ
Více informací

Podpora ochrany životního prostředí, i osobní zodpovědnost každého jednotlivce v přístupu k této otázce stály za myšlenkou projektu, který jsme s televizí Prima realizovali pro značku Mercedes-Benz. S kampaní Prima šetří Prahu jsme veřejnosti prostřednictvím čtyř známých osobností přiblížili oblast elektromobility a zároveň na trh uvedli nový elektromobil EQA. Startovali jsme symbolicky 22. dubna, kdy si na Den Země připomínáme důležitost ochrany planety.

1 MERCEDES-BENZ

VORWERK Speciální TV a online projekty

Více informací

Recept úspěšné kampaně o úklidu a vysávání? Namíchali jsme jej strategickou kombinací televizního a online zásahu s využitím afinitních pořadů a relevantních influencerů a přidali špetku odlehčené formy. Z vysavačů Vorwerk Kobold jsme udělali hrdiny třeba lifestyle a hobby pořadů, terče vtipných příspěvků i soutěží na profilech influencerů nebo cíl testování profesionálními testery z projektu ŽENY s.r.o.

2 VORWERK

VOLKSWAGEN Speciální TV a online projekty

VOLKSWAGEN
Více informací

Nejen pro fanoušky fotbalu jsme připravili dokumentární cyklus České fotbalové legendy. V unikátních osobních portrétech jsme na obrazovkách ČT2 představili jedenáct legendárních hráčů výjimečné generace českého fotbalu, mezi nimiž nechyběly hvězdy jako Pavel Nedvěd, Petr Čech či Tomáš Rosický. Poznali jsme nejen sportovní kariéru, ale také soukromí těchto dnes už fotbalových celebrit, které poodhalili trenéři, spoluhráči, příbuzní či kamarádi. Pořad partnersky podpořila společnost Volkswagen.

3 VOLKSWAGEN

KB - KAMIQ YOU FEST
 Speciální TV a online projekty

KB - KAMIQ YOU FEST

Více informací

Čtvrtý ročník Kamiq You Fest pořádaný televizemi Prima COOL a Óčko si užilo deset tisíc fanoušků. Na programu byly nejen hudební show od Vojty D, přes vůbec první vystoupení Eartha až po Mikolase Josefa a speciální DJ set Leoše Mareše, ale i další bohatý program. Pod vlajkou Komerční banky, jenž je s festivalem spojená od začátku, jsme v KB stánku v Gaming zóně potěšili milovníky her možností zahrát si Counter Strike s influencerkou Viktorkou a Adamem Kajumim nebo zkusit si FIFA 19 a připravili také venkovní KB chill zónu.

4 KB - KAMIQ YOU FEST


Billa - menu pro Emu Product placement

Více informací

Jídlo může být pojítkem společných zážitků a vzpomínek, či nejlepší individuální relaxací a zábavou s vlastními pravidly. Nejen o tom přesvědčila diváky České televize známá foodblogerka Veronika „Koko“ Šmehlíková. V televizní kuchyni Menu pro Emu jsme jí kvalitní a čerstvý sortiment pro její recepty zajistili s hlavním partnerem pořadu společností Billa.

5 Billa - menu pro Emu

DR. OETKER - peče celá země Product placement

DR. OETKER - peče celá země
Více informací

Tradiční receptury i inovativní postupy, regionální i světové pečení a především 12 amatérských pekařů a jejich dovednost a nezbytná fantazie. Taková byla nejsladší show České televize s moderátory Terezou Bebarovou a Václavem Koptou Peče celá země, na které jsme spolupracovali s jedním z hlavních sponzorů - společností Dr. Oetker.

6 DR. OETKER - peče celá země

PENNY - tvoje tvář má známý hlas
 Product placement

PENNY - tvoje tvář má známý hlas

Více informací

Pěvecké výkony a propracované kostýmy k show televize Nova Tvoje tvář má známý hlas neodmyslitelně patří. My jsme navíc přidali energii z oříšků a suchých plodů z řady produktů značky Naturalia, kterou exkluzivně nabízí společnost Penny, jenž byla partnerem pořadu. Fanoušci tak mohli vidět i naše realizace návrhů na podporu značky třeba v podobě speciálního, na míru vyrobeného dřevěného oříškového baru Naturalia nebo rámu zrcadla v maskérně.

7 PENNY - tvoje tvář má známý hlas


LG Social media management

Více informací

Kampaní TV Specialista na LG OLED TV a LG NanoCell TV na sociálních sítích Facebook a Instagram jsme nastavili novou strategii na těchto platformách pro český i slovenský trh, kdy jsme snížili původní převahu statického obsahu ve prospěch video obsahu, jenž nyní tvoří 80 %. Tvářemi kampaně byli samostatně pro obě země průvodci z řad vlastních zaměstnanců LG. Úspěšnost konceptu, jenž využíval i lehkou nadsázku, potvrdily také pozitivní reakce i zvýšení dosahu uživatelů.

8 LG

Modrá Pyramida - Fachmani TV pořady

Více informací

Známý kutil Pepa Libický v roli odborníka na přestavbu rodinného domu a jako investor rekonstrukce oblíbený stand up komik Karel Hynek v pořadu Fachmani televize Prima originálně ukázali, že rekonstrukce nemusí být drama. Poznali jsme tak, co všechno přeměna bydlení ve vysněné obydlí obnáší, jaká může mít rizika i kde hledat odbornou pomoc. Tu nabídli odborníci z Modré pyramidy, v jejíž spolupráci pořad vznikl, a pro kterou jsme takto přirozeným spojením s tématem pomohli realizovali zajímavou formu podpory značky.

9 Modrá Pyramida - Fachmani

Šéfem za pár minut TV pořady

Šéfem za pár minut
Více informací

Jednoduché recepty a zdravé, chutné a ekonomické vaření z dostupných surovin, které lze beze zbytku zužitkovat a zachovat přitom kvalitu i pestrost připravovaných jídel. Takové bylo vaření v pořadu Šéfem za pár minut na televizi Prima. Oblíbený Zdeněk Pohlreich tentokrát ke spolupráci přizval také cukrářku Ivetu Fabešovou. Exkluzivně jsme se postarali o reklamní plnění partnerů pořadu, jakými byli Komerční banka, Kotányi a Potten & Pannen – Staněk.

10 Šéfem za pár minut

KB - Cesty z dluhů TV pořady

Více informací

Pohled do čtyř skutečných domácností, které se ocitly ve špatné finanční situaci a rozhodly se svým příběhem ukázat, jak snadné je se do problémů dostat, nabídl pořad Cesty z dluhů na televizi Prima. S řešením nesplacených úvěrů či nevýhodných půjček, ale i s radami, jak rodinný rozpočet zvládat, jsme pomáhali s odborníky z Komerční banky, která vznik pořadu podpořila.

11 KB - Cesty z dluhů

DAS WELTAUTO Speciální TV sponzoring

Více informací

V unikátní, jednoduché a srozumitelné kampani umožňující komunikovat sdělení jednotně ve všech mediatypech jsme vůbec poprvé využili reklamní formát televize Prima hashtagové injektáže. Identifikátorem se stal hashtag #menimauto. Komunikaci jsme podpořili také prostřednictvím pětinásobné držitelky hudební ceny Anděl Barbory Polákové. V navazující kampani jsme pak využili všechny formáty - televizi, online, print, sociální sítě, outdoor i event.

12 DAS WELTAUTO

SHELMA Influenceři

Více informací

Úspěchem skončila naše tříměsíční kampaň pro značku Shelma na podporu prémiových produktů. Spojením s vybranými influencery, tzv. cat mums, i kočičí hvězdou TiGi kitty a její „kočičí mámou“ modelkou Andreou Kalousovou, jsme celkem oslovili téměř 2 300 000 uživatelů. Nevynechali jsme ani rozsáhlé testování v rámci projektu Ženy s.r.o. Pomyslnou tečkou za celou kampaní se stalo doručení půl tuny prémiových granulí do pěti kočičích útulků.

13 SHELMA

DR. OETKER Influenceři

DR. OETKER
Více informací

Vaření, pečení a recepty jsou nevyčerpatelnými tématy. Zajímavé inspirace jsme nabídli v kampani s Dr. Oetkerem, se kterým jsme připravili rychlé snídaně, proteinové pudingy, creme ole, tapioca pearls nebo creme vega. O tipy na jednoduché kaše se podělila známá herečka a maminka tří dětí Míša Maurerová nebo dvojnásobný táta The Fotr. Veganské nebo fitness recepty připravila Veronica Leroy a neobvyklé snídaně nabídla také Valentýna Aprés Chic.

14 DR. OETKER

QUATAR Influenceři

QUATAR
Více informací

Společně s Letištěm Václava Havla Praha a katarskou destinací Doha jsme prostřednictvím pěti influencerů z různých oblastí i počtem sledujících, jakými byli Dominika Pokludová, Monika Leová, Antonín Růžička, Martin Košín a Olga Trčková, nabídli pohled na cestování s přední světovou leteckou společností. Autentické zážitky zprostředkované v reálném čase inspirovali různorodé publikum a celkový počet impresí dosáhl více než 1 554 000.

15 QUATAR

STABILO Influenceři

STABILO
Více informací

Díky značce Stabilo jsme si užili kreativní léto. A kdo jiný by lépe představil linery Stabilo point 88 než influencerka, kreslířka a ilustrátorka Domi Novak. Tvorba osobitého prázdninového Bullet Journalu s ní tak byla radost. Naše vůbec první spolupráce s touto značkou dosáhla nakonec celkovým počtem impresí hodnoty přes 220 tisíc.

16 STABILO

PAULA Influenceři

PAULA
Více informací

Pod hashtagem #paulasvet jsme realizovali kampaň pro značku Paula, jejíž ambasadorkou byla oblíbená moderátorka Lucie Křížková. Příspěvky sympatické maminky Davídka a Lolinky ukázaly, že Paula si v životě její rodiny našla své místo. Další influencerkou, jejíž svět se spojil s Paulou, pak byla také Barbora Svorníková alias Barcusa

17 PAULA

POLARIS Influenceři

POLARIS
Více informací

Říká se, že nejlepším přítelem člověka je pes. A alespoň u nás tomu tak asi bude, jsme národem pejskařů. Na majitele psů mířila i naše kampaň pro značku Polaris která vstoupila se svými produkty na český trh. Prostřednictvím Facebooku jsme podpořili především
produkty z řady Bez obilovin. A že byl mezi „páníčky“ o granule pro jejich čtyřnohé kamarády velký zájem, ukázal i jeden ze soutěžních příspěvků, jenž zaznamenal organický dosah na více než 10 tisíc uživatelů a téměř 800 zapojených v komentářích.

18 POLARIS

PUPA Milano Influenceři

PUPA Milano
Více informací

Produktovou online a outdoor kampaň pro italskou kosmetickou značku jsme propojili s kampaněmi stejných produktů na Instagramu a kanálu Youtube šesti vybraných influencerek - Flabgee, Alex Fráňové, Carly, Petry Lovelyhair, Dominiky Lukášové a Veronikamrl. Dvě z nich Flabgee a Petra Lovelyhair navíc přidaly i natočení tutorialu. Fanoušky jsme potěšili i tzv. meet&greet s některými influencerkami, celkem třikrát v Praze a jednou v Brně.

19 PUPA Milano

KFC – POŘÁDNÁ PORCE ZÁBAVY Speciální TV a online projekty

KFC – POŘÁDNÁ PORCE ZÁBAVY
Více informací

25 let působení v České republice se musí pořádně oslavit. Čtvrtý ročník akce KFC – Pořádná porce zábavy, jenž byl oslavou tohoto výročí, si užilo 11 tisíc příznivců křupavého kuřete, pro které jsme ve spolupráci s televizí Óčko připravili nabitý program. Téměř festivalovou hudební atmosféru nabídli umělci jako Cann, Adam Mišík nebo Renne Dang, hvězdami večerního programu pak byla skupina Mandrage se skvělou světelnou show a také populární formace Marpo & TroubleGang.

20 KFC – POŘÁDNÁ PORCE ZÁBAVY

Bellinda Speciální TV a online projekty

Více informací

Ve spojení s oblíbenou mladou zpěvačkou Monikou Bagárovou v roli ambasadorky a vybranými módními a lifestylovými blogerkami vznikla kampaň k podpoře produktu Bellinda Sneakerstyle. Pozitivní reakce followerů i zvýšená poptávka přes e-shop potvrdili úspěch zásahu mladé cílové skupiny, která tráví volný čas na sociálních sítích a také s hudbou, což byl hlavní cíl kampaně.

21 Bellinda

Direct pojišťovna - Fotr na tripu Speciální TV a online projekty

Více informací

Známý automobilový expert Josef Vrtal a Direct pojišťovna spojily síly při dobrodružné výpravě pořadu Autosalon Fotr na tripu. Podpora značky klienta je zde v mnoha podobách, která kromě polepu auta, bannerů či brandingu na oficiálních stránkách pořadu zahrnuje i speciální videotipy – rady na cestu využívané pro sociální sítě či rádiovou kampaň nebo HbbTV aplikaci. Fotra na tripu můžete sledovat zde.

22 Direct pojišťovna - Fotr na tripu

Rauch - My my tea, my music Krátké formáty na míru

Více informací

Spolupráce s hudebníkem Denisem Bennettem přinesla natočení videoklipu Earth - Elixíry, který má dosud více než 2 miliony shlédnutí. Komunikaci jsme podpořili spoluprací s TV Óčko i soutěží pod víčky, pro kterou jsme oslovili také influencery jako Dominik Port, Iamrosie, Kate Rezková.

23 Rauch - My my tea, my music

Komerční banka – G2 Band Academy Speciální TV projekty

Komerční banka – G2 Band Academy
Více informací

G2 je studentské konto Komerční banky. Společně s TV Óčko jsme pro ně vytvořili celoroční projekt, hledající nadějné mladé kapely, který bude pokračovat i v následujících letech.

24 Komerční banka – G2 Band Academy

Vodafone – Trosečníci na D1 Speciální TV projekty

Více informací

Crossmediální projekt, který měl za úkol promovat 100% pokrytí D1 signálem Vodafone. Vytvořili jsme speciální reality show, jejíž obsah se pravidelně objevoval ve zpravodajském bloku TV Prima. FLEMA Media Awards 2015, GRAND PRIX.

25 Vodafone – Trosečníci na D1

Škoda Auto – COOLIAQ Speciální TV projekty

Více informací

Když se spojí ŠKODA KODIAQ a Prima Cool, vznikne COOLIAQ. Cool aktivace pro fanoušky Prima Cool, kteří rádi svou oblíbenou bednu vypnou a vypadnou do přírody. Speciální TV projekt na míru, ve kterém jsme si pohráli se staničním označením Prima COOL (na 2 dny se proměňovalo v COOLIAQ), vytvořili jsme speciální TV upoutávky a cobrandovaný sponzoring. A samozřejmě nesměla chybět webovka www.cooliaq.cz

26 Škoda Auto – COOLIAQ

Rémy Cointreau – Jägerfestmeister Speciální TV projekty

Více informací

Jägermeister to je prostě divočina. A taky nejlíp chutná ledově namražený. A navíc má rád fesťáky. A fesťáky má ráda hromada lidí. A ti zas mají rádi divočinu a ledově namraženého Jägera. A proto vznikl Jäger Fest Meister… Exkluzivní série hodnotící kvalitu letních fesťáků v Česku, kterou úspěšně vysílalo Óčko celé léto 2013.

27 Rémy Cointreau – Jägerfestmeister

Komerční banka – Cesty k úspěchu Krátké formáty na míru

Více informací

Již několikátým rokem vytváříme pro Komerční banku sérii krátkých televizních dokumentů o úspěšných českých podnicích a ponikatelích.

28 Komerční banka – Cesty k úspěchu

Komerční banka – Semestr Product placement

Komerční banka – Semestr
Více informací

G2 jsme propojili s unikátním projektem Stream.cz. V 6 dílné sérii Adama Sedláka o dvou mladých lidech, kteří prožívají vztah na dálku a spojuje jen moderní komunikační technika. Série vygenerovala přes 1,680 milion zhlédnutí a G konto se v ní objevovalo formou umístění produktu, sponzoringem a display reklamou.

29 Komerční banka – Semestr

Bohemia Sekt Product placement v TV upoutávce

Více informací

Bohemia Sekt sponzorovala romantické filmy na Prima Love. Abychom sponzoring dotáhli k dokonalosti, společně s TV Prima jsme vytvořili speciální romantickou upoutávku, do jejích grafiky i obsahu jsme "namíchali bublinky".

30 Bohemia Sekt

Maspex – Česko Slovensko má talent Product placement

Více informací

Základním úkolem bylo zvýšení brand awareness u cílové skupiny všichni 15–25. Jasnou volbou byl talentový formát televize Prima. Podařilo se nám pro produkt nadchnout členy poroty, kteří pak TIGER dostávali přirozeně do děje a nenechali ho jen stát na stolku, jak je obvyklé. Aby se TIGEREM mohli bavit i stovky účinkujících, připravili jsme pro ně v zákulisí TIGER ZONE – chillout místo, kde si mohli sednout, dát si energetický drink a připravit se na výkon na pódiu. Metro Zlatá pecka 2013, 1. místo

31 Maspex – Česko Slovensko má talent

Jameson v Show Jana Krause Product placement

Více informací

Je možné, aby se v pořadu, kde se pije jenom voda pila i whiskey? Je! Když se toho chopíme my! Jsme rádi, že tato exekuce byla oceněna Zlatou peckou za product placement.

32 Jameson v Show Jana Krause

Jan Becher – Rozpal to, šéfe Product placement

Více informací

Dobré jídlo a pití patří k sobě. A tak umístění Becherovky do pořadu Zdeňka Pohlreicha byla jasná volba.

33 Jan Becher – Rozpal to, šéfe

Billa – Karolína, domácí kuchařka Partnerství pořadu, product placement

Více informací

Billa se dlouhodobě spojuje s kvalitními TV pořady o vaření. Stala se tak i hlavním partnerem pořadu Karolína, domácí kuchařka na Prima TV.

34 Billa – Karolína, domácí kuchařka

SEAT Social media management

SEAT
Více informací

Se správou Facebooku a Instagramu jsme přešli na koncept přinášející autentičnost v podobě vizuálů s lidmi v různých situacích. Pro hlavní komunikaci na Instagramu zaměřenou na design, život i různé situace, i pro doplňkovou brandovou komunikaci na Facebooku, realizujeme vlastní focení i produkci. Změnou na IG profilu se podařilo 10ti násobně zvýšit engagement.

35 SEAT

VERTICAL ENTERTAINMENT Social media management

VERTICAL ENTERTAINMENT
Více informací

Kde jinde hledat nejnovější trailery než na Facebooku a Instagramu Vertical Entertainment. Plánujeme a ve spolupráci s klientem vytváříme kampaně pro novinky, které zároveň optimalizujeme a cílíme na publikum s cílem nejvyššího relevantního zásahu.

36 VERTICAL ENTERTAINMENT

Komerční banka Online, social media management

Více informací

Kompletní správa sociálních médií. Meziroční nárůst impresí 361 % a počet reakcí od fanoušků o 300 % a to bez navýšení rozpočtu, jen díky kvalitnímu obsahu. Pro klienta také monitorujeme diskuze na on-line prostředí a připravujeme řešení potenciálních krizových komunikací.

37 Komerční banka

Panzani Online, web a social media management

Panzani
Více informací

Rozjezd FB profilu Panzani v ČR. Během necelého roku jsme získali téměř 12 tis fans a zaznamenali 69tis interakcí! Zároveň jsme vytvořili nový web.

38 Panzani

Karolína, domácí kuchařka Vlastní TV pořady

Více informací

Karolína Kamberská je zajímavá osobnost. Kromě toho, že je muzikantkou a food kritičkou, sama ráda a dobře vaří. A proto jsme se rozhodli vytvořit TV pořad, ve kterém diváky seznámí se svými rodinnými recepty.

39 Karolína, domácí kuchařka

Teď vaří šéf Vlastní TV pořady

Více informací

Úspěšný pořad, který už po několikátou sezonu vytváříme se Zdeňkem Pohlreichem. Pořad vysílá Prima TV vždy na jaře a na podzim v neděli v podvečer.

40 Teď vaří šéf

Rozpal to, šéfe Vlastní TV pořady

Více informací

Grilovací speciál Zdeňka Pohlreicha. Vysílá Prima TV vždy před létem, každou neděli v podvečer.

41 Rozpal to, šéfe

Modrá pyramida - Prostřeno Speciální TV sponzoring

Modrá pyramida - Prostřeno
Více informací

Propojení s divácky oblíbeným pořadem Prostřeno umožnilo využít formu speciální animované obsahové injektáže pro klienta Modrá pyramida v části, která se věnuje bydlení - tzv. šmejdění.

42 Modrá pyramida - Prostřeno

Ferdinandovy zahrady Vlastní TV pořady

Více informací

Ferdinand Leffler je nejoceňovanější český zahradní architekt úspěšný i v zahraničí. A tak v našem společném pořadu, vysílaném na ČT1 a ČT2,  bude proměňovat české zahrady, zahrádky a balkony asi tak, jako před lety Zdeněk Pohlreich měnil českou kuchyni.

43 Ferdinandovy zahrady

McDonald’s Cup Krátké formáty na míru

Více informací

Série krátkých pořadů s reportážemi z McDonald’s Cupu, největšího fotbalového turnaje základních škol v ČR. Sérii vysílala stanice ČT sport v roce 2016.

44 McDonald’s Cup

Marks & Spencer - Tvoje food story Influenceři

Marks & Spencer - Tvoje food story
Více informací

Širokou nabídku sortimentu Marks & Spencer food prezentujeme v konceptu #tvojefoodstory prostřednictvím sedmi mikroinfluencerů, z nichž každý má svoje chutě, životní styl, svou food story i zaměření. Sledujeme tak novopečené mámy, cestovatele, odborníky na výživu či lifestyle i fashion influencery a blogery, díky kterým jsou příspěvky, stejně tak výběr produktů rozmanité.

45 Marks & Spencer - Tvoje food story